מדיניות תשלום, משלוחים והחזרות

מהם אופני התשלום להזמנת המדבקות והמוצרים השונים בחנות?
לנוחיותך תוכלי לבחור ב-3 אפשרויות תשלום מאובטחות:
1. כרטיס אשראי
2. PayPal
3. העברה בנקאית
שימי לב: התשלום בכל שיטות התשלום מאובטח ופרטי התשלום אינם נשמרים במערכת לעולם.

אני בעלת עסק, האם אוכל לקבל קבלה על שם בית העסק שלי?
בהחלט!
אנא צייני זאת בשלב התשלום בקופה (תחת: "שם חברה") או הוסיפי הערה בעמוד פרטי המשלוח.

תוך כמה זמן ההזמנה שלי נשלחת אליי?
לאחר ביצוע ההזמנה וסיום התשלום, תקבלי מייל המאשר שקיבלנו את ההזמנה שלך.
מרגע זה, החבילה תצא אלייך בתוך 24 שעות ותקבלי על כך עדכון נוסף למייל.

כמה זמן עד שהחבילה תגיע אליי?
תלוי בסוג המשלוח שבחרת
(ובמידת מה, גם בסניף הדואר שלך):
משלוח רגיל – בין 14-21 ימי עסקים (אינו מבוטח וללא מספר מעקב).
משלוח בדואר רשום – בין 7-14 ימי עסקים – (מבוטח ובעל מספר מעקב).
משלוח בדואר אקספרס – בין 1-2 ימי עסקים (מבוטח ובעל מספר מעקב).
לקבלת מספר המעקב, אנא שלחי אלינו בקשה למייל: info@goldnails.co.il, בשורת הנושא צייני: "בקשה למספר מעקב" ובגוף המייל צייני את השם המלא, כפי שהוקלד בהזמנתך.
שימי לב: נמענים עם דואר נע או תיבות דואר, עשויים לקבל את המשלוח מעט מאוחר יותר, בתלות עם פעילות הדואר באזור מגורייך.

מדיניות החזרות וזיכויים
קודם כל, חשוב לנו שתהיי מרוצה וחשוב לציין כי כל המשלוחים יוצאים מאיתנו לאחר בדיקת איכות קפדנית.
עם זאת, אם מסיבה כלשהיא את רוצה להחזיר את המוצרים שרכשת, צרי איתנו קשר ואנו מבטיחים שנדאג לטיפול המהיר והטוב ביותר.
• במידה ואת מעוניינת להחזיר את החבילה בשל טעות או פגם (תוך 14 יום) – תוכלי לקבל זיכוי לרכישה בגולדניילס בהתאם לחוק להגנת הצרכן. אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות של גולדניילס בטופס צרי קשר או במייל: info@goldnails.co.il.
• במידה ואת מעוניינת להחזיר את החבילה בשל סיבה אחרת (תוך 14 יום) – הנך זכאית לזיכוי (בניכוי עלויות טיפול ומשלוח) ובלבד שתחזירי את המוצר במצבו המקורי ושטרם נעשה בו שימוש.
להחזרת המוצר – צרי קשר עם שירות הלקוחות של גולדניילס בטופס צרי קשר או באמצעות המייל: info@goldnails.co.il.

לשאלות נוספות, הצעות ובכל עניין אחר,
את תמיד מוזמנת ליצור איתנו קשר בטופס צרי קשר, במייל (info@goldnails.co.il) ואפילו בפייסבוק של גולדניילס!

שלך גולדי

X
X