שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

ציפורניים במראה דגרדה בגווני ורוד קוורץ וכחול סרניטי – הצבעים הרשמים של פנטון לשנת 2016 // Degrade Nails in Rose Quartz & Serenity– The Colors of the year 2016

מידי שנה חברת הצבעים פנטון (Pantone), שהיא הסמכות העולמית בכל הנוגע לצבעים, בוחרת את ה-צבע של השנה! לראשונה מזה 16 שנים של מסורת, החליטו אנשי החברה לבחור בשני צבעים במקום באחד: “בשילוב יחדיו, סרניטי ורוז קוורץ ממחישים איזון אינהרנטי בין גוון ורוד חמים ועוטף לבין כחול קריר ומרגיע, שמשקף את הקשר שבין רווחת חיים לצד תחושת רוגע ושלווה”, אומרת אייזמן, מנכ”לית חברת פנטון בהודעה לעיתונות.
אייזמן והצוות שלה בחרו השנה בשני צבעים, במקום באחד, בעיקר בגלל הצורה שבה שני הגוונים משחקים יחד ולכך מצטרפת גם אג’נדה חברתית-מגדרית חשובה: “בחלקים רבים בעולם אנחנו חווים טשטוש בין מגדרים, כפי שמשתקף לנו מעולם האופנה ובהמשך גם בשאר עולמות העיצוב”, אומרת אייזמן.

הכירו את הצבעים הרשמיים לשנת 2016:
צבע ה-רוז קוורץ (Rose Quartz) מתואר כגוון ורוד בהיר וחם, “מפתה אך עדין”, שמשדר תחושות של נינוחות ושלווה.
סרניטי (Serenity), לפי אנשי פנטון, הינו צבע כחול עדין בעל גוון לילך, המעורר תחושת רוגע, קלילות והפוגה.

כבכל שנה, אני בוחרת ליצור ציפורניים בהשראת הצבעים של השנה, בהתאם לבחירתה של האוטוריטה הרשמית לצבעים – פנטון.
בשנה שעברה, היה זה צבע המרסלה, גוון יין עמוק איתו יצרתי מראה ציפורניים קלוע ובשנת 2014 הצבעים הנבחרים לאביב שימשו אותי ליצירת מראה ציפורניים עשיר וצבעוני.
הפעם, זה היה פשוט מתבקש לשלב את שני הגוונים היפייפים יחדיו באמצעות טכניקת הדגרדה (מדורג בצרפתית, ובאנגלית “גרדיאנט”), שתדמה בצורה הטובה ביותר את השילוב של השניים כאשר הם נפגשים יחדיו, בדומה להשראה שמספקת פנטון והאימג’ים ששיחררה יחד עם ההודעה הרשמית על הצבעים הנבחרים לשנת 2016.

בחירת הצבעים של פנטון לשנת 2016: רוז קוורץ וסרניטי
בחירת הצבעים של פנטון לשנת 2016: רוז קוורץ וסרניטי

איך תשיגי את המראה?
צבעי שני שורות של צבעי לק בגוונים התואמים, על קצה של ספוגית מייק אפ משולשת, והעבירי אותה קלות על גבי הציפורן עד שתתקבל טקסטורת “דגרדה” (מדורג, בעברית).
אני השתמשתי בשני גוונים של חברת הלקים OPI, עבור הורוד קוורץ – Mod About You ועבור הכחול-סגלגל סרניטי: You’re Such a BudaPest.

Pantone 2016 Nail Polishes

כאשר הם מגיעים יחדיו, זה מרגיש כמו שילוב הצבעים המושלם! על פניו הצבעים מנוגדים זה לזה, אך בהתאם לתיאורית הצבעים: שילוב בין צבעים מנוגדים הוא זה שדווקא מדגיש כל אחד מהם בנפרד.
באופן אישי אני מאוד שמחה עם בחירתם של פנטון ובהתאם אני גם מאחלת שזו תהיה שנה רגועה ושלווה יותר מזו שקדמה לה.

שלך, גולדי.

GoldN'ails Logo

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!