שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

תחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2016

לתחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2017 הקליקי כאן

הציפורניים הולכות ותופסות מקום נכבד כחלק מהטוטאל לוק שלנו. בהתאם למגמות ולטרנדים בעולם האופנה והביוטי, גם בעולם הציפורניים ניתן לצפות במגמות וטרנדים מתחלפים מידי עונה או שנה, חלקם חולפים כלא היו ואחרים חוזרים מידי עונה.
בין אם את אוהבת את הציפורניים שלך בולטות ובין אם את מעדיפה לשמור על ציפורניים אלגנטיות ורגועות, בשנת 2016 הטרנדים החמים ביותר למראות ציפורניים יהיו מגוונים וכל אחת תוכל למצוא את הטרנד הנכון לה. לצד מראות ציפורניים נועזים ובולטים יבלטו גם מראות ציפורניים מינימליסטיים, מעודנים ושימוש בשטחים ריקים.

אז איך יראו הציפורניים שלכן בשנה הקרובה?

  1. ציפורניים קצרות ומעוגלות – מה?! כן! אחת המגמות הבולטות בעולם הציפורניים לשנה הקרובה היא ציפורניים בצורה מעוגלת או מרובעת ומעוגלת בצדדים (squoval). בשנה הקרובה אורך הציפורן יתקצר וציפורניים קצרות יהיו בשיא האופנה – זוהי בהחלט בשורה משמחת לנשים העובדות בבית, במשרד או לאלו שסובלות מצ’יפים בקצה הציפורן לאחר מספר ימים.
  2. לק בגימור מט – ציפורניים בגימור מט זו בהחלט לא המצאה חדשה, אבל בשנה הקרובה הן הולכות להיות אחד הטרנדים הדומיננטיים בעולם הציפורניים. מרבית חברות הלקים הוציאו קולקציות שלמות של לקים בגימור מט, “בילט אין”. מי שאינה מעוניינת לקנות את הלק בגימור המיוחד- תוכל לחילופין להשתמש במייבש לק מט וליצור גימור מט או סאטן לכל לק מבריק שברשותה.

    מראה ציפורניים בגימור מאט עם סלוטייפ דק בצבע זהב
    מראה ציפורניים בגימור מאט עם סלוטייפ דק בצבע זהב
  3. ציפורניים תלת מימדיות – השנה יבלוט שימוש בחומרים שונים ומגוונים ליצירת אשליה של עומק ונפח על הציפורניים שלנו. שימוש רב בניטים, אבנים, פנינים וקישוטי ציפורניים שונים. ניירות הולוגרפיים ליצירת אחד הטרנדים הבולטים ביותר שהוא ציפורני מראה ואפילו ניירות צדפה. זהו הטרנד המושלם עבור הנייליסטות “הארד-קור” שאוהבות לוק נועז, מתוחכם ומיוחד.
תמונה של ציפורני מראה הולוגרפיה
ציפורני מראה עם ניירות הולוגרפיים
תמונה שנייה של ציפורניים בצבע תכלת וקישוטי פנינים וצדפות מן הים
ציפורניים בצבע תכלת וקישוטי ציפורניים של פנינים וצדפות מן הים

לטרנד הצמידים לציפורניים ולקבלת השראה מגולדניילס לחצי כאן.

טרנד הצמידים לציפורניים: צמידי זהב ותכשיטים על הציפורניים
טרנד הצמידים לציפורניים: צמידי זהב ותכשיטים על הציפורניים
  1. נגטיב ספייס – ציפורניים המתאפיינות בשטחים ריקים לצד שטחי צבע, הן טרנד אהוב שימשיך ללוות אותנו גם בשנה הקרובה. התאמת גוונים פשוטה תאפשר לך להתאים את מראה ציפורניים זה לכל אירוע או עונה. המינימליזם והפשטות הגיאומטרית שבו הם סיבה נוספת בגללה אני אוהבת את הטרנד הזה במיוחד.
תמונה נוספת של ציפורני נגטיב ספייס בשחור ולבן
ציפורני משולשים בנגטיב ספייס בצבעי שחור ולבן
ציפורני נגטיב ספייס בעיצוב סיטרואן ובצבע ורוד נסיכותי
ציפורני נגטיב ספייס בעיצוב סיטרואן ובצבע ורוד נסיכותי

 

  1. ציפורניים מטאליות –לקים בגימור מטאלי הם לא מוצר חדש אבל כהמשך למגמה שאת ניצניה ניתן לאתר בשנה שעברה, גימור מבריק וצבעי לק מטאליים ימשיכו ללוות אותנו גם השנה ויאפשרו לנו ליצור בקלות מראה ציפורניים יוקרתי. לטרנד הנוכחי מצטרפים גם הלקים ההולוגרפיים, הגליטריים והנוצצים שמקנים לציפורניים מראה עשיר. ציפורניים מטאליות הן פיתרון מושלם למי שאין לה זמן להשקיע באומנות ציפורניים אך עדיין רוצה להעניק לידיה מראה זוהר ומיוחד.
    ציפורניים מטאליות עם טופ קואט של פתיתי זהב 18 קראט
    ציפורניים מטאליות עם טופ קואט של פתיתי זהב 18 קראט

     

    עיצוב צמה קלועה עם לקים הולוגרפיים על רקע שחור נוצץ
    עיצוב צמה קלועה עם לקים הולוגרפיים על רקע שחור גליטרי

     

  2. פרנץ’ משודרג – היכונו לתפנית חדה! הפרנץ’ הלבן, הקלאסי והאלמותי מפנה את מקומו לפרנץ’ האלטרנטיבי. השינוי יתבטא בצבע הפרנץ, במיקומו או בצורה. כך למשל תוכלי ליצור פרנץ’ בצורות גיאומטריות שונות, להשתמש בצבעים שאינם שחור או לבן ואפילו לייצר במקומו מסגרת לציפורן כולה.
ציפורניים בצבע אפרסק עם פרנץ' מבריק
ציפורניים בצבע אפרסק עם פרנץ’ מבריק
פרנץ' בעיצוב טטריס עם מדבקות שבלונה לציפורניים
פרנץ’ בעיצוב טטריס עם מדבקות שבלונה לציפורניים
פרנץ' אלטרנטיבי: פרנץ' צדדי וציפורניים ממוסגרות
פרנץ’ אלטרנטיבי: פרנץ’ צדדי וציפורניים ממוסגרות
תמונה שנייה של ציפורני פרנץ מפוצל בלבן ונגטיב ספייס
פרנץ’ מפוצל בנגטיב ספייס וצבע לבן

 

  1. ציפורניים מינימליסטיות – בשנה הקרובה יבלטו עיצובי ציפורניים פשוטים ונקיים, שיאפשרו לך להשיג מראה ציפורניים אופנתי בזמן קצר. את המראה תוכלי להשיג באמצעות לקים ניודיים, חלקים ובהירים. תוספת של “טוויסט” עדין של קו ישר, ריבועים, גלים או עיגולים פשוטים ישדרגו את המראה העדין.
    ציפורניים מינימליסטיות בסגנון קולור בלוק ובצבעי ניוד, שחור ולבן
    ציפורניים מינימליסטיות בסגנון קולור בלוק ובצבעי ניוד, שחור ולבן
    מראה ציפורניים מינימליסטי בצבעי ניוד, פרנץ' שחור ונקודות שחורות
    מראה ציפורניים מינימליסטי: לק ניוד, פרנץ’ שחור ונקודות שחורות

     

  2. ציפורני דגרדה – כשמדברים על עיצוב גרדיאנט (באנגלית) או דגרדה (בצרפתית) מתכוונים לשימוש במספר צבעים שמתחלפים על אותה הציפורן, זאת בניגוד לאומברה (צל) בו משתמשים בגוונים שונים של אותו הצבע על ציפורן אחת. מדובר בטרנד ציפורניים מוביל התואם את המגמות בתצוגות האופנה לשנת 2016. השנה נהיה עדים לשימוש נרחב יותר בטכניקות של מעבר הצבעים ובאמצעות ספוגית מייק אפ פשוטה תוכלי להשיג את המראה בשנייה.
    ציפורני דגרדה בגווני ורוד קוורץ וכחול סרניטי – הצבעים הרשמים לשנת 2016 // DEGRADE NAILS IN ROSE QUARTZ & SERENITY– THE COLORS OF THE YEAR 2016
    ציפורני דגרדה בגווני ורוד קוורץ וכחול סרניטי – הצבעים הרשמים לשנת 2016
    ציפורני שקיעה קייצית בטכניקת דגרדה בצבעי כתום וצהוב
    ציפורני שקיעה קייצית בטכניקת דגרדה בצבעי כתום וצהוב

     

אלו הם 8 הטרנדים הבולטים ביותר בעולם הציפורניים לשנת 2016. אני בטוחה שכל אחת מכן תוכל לבחור במראה ציפורניים אופנתי שמתאים לה ומאחלת לכן להמשיך ולהנות מהציפורניים שלכן בשנה הקרובה!

שלך, גולדי.

לתחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2017 – הקליקי על התמונה

תחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2017 של גולדי פורמן לגולדניילס
תחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2017 של גולדי פורמן לגולדניילס

GoldN'ails Logo

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!