שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

איך להימנע מהיווצרות בועות בלק?

זה יכול לעצבן כל-כך – סיימת למרוח את הלק המועדף עלייך, זה נראה נהדר, ואז זמן קצר לאחר מכן, את מביטה במניקור שהרגע סיימת ומבחינה בבועות בתוך הלק שלך!
כדי לעזור לכן להימנע מהתופעה, ליקטתי עבורכן מספר דרכים שבעזרתן תימנעו מהופעת בועות בלק.

1. אל תשקשקי את בקבוק הלק – ניעור הלק גורם להיווצרותן של בועיות קטנות שאינן נראות מבעד לבקבוק, אך במריחה הן יצוצו.
במקום, אחזי בפקק הבקבוק וגלגלי אותו על משטח העבודה הלוך וחזור. השתדלי להמתין מספר דקות בין הניעור למריחה.
Notice Heart GoldN'ails
שימי לב:
לא כדאי לגלגל את הבקבוק בין הידיים.
חום כפות הידיים גם כן גורם להופעת הבועות בלק.

 

2. הימנעי מלקים סמיכים מידי– ככל שהלק סמיך יותר, כך הבועות יעלו יותר על פני השטח. ישנם לקים שהם סמיכים מלכתחילה אבל זה גם נפוץ בלקים שעומדים להיגמר. נסי להוסיף מספר טיפות של מדלל לק (ולא, לא אציטון. הוא הורס את מרקם הלק).
Notice Heart GoldN'ails
שימי לב: 
השתמשי בכמות קטנה מאוד של מדלל לק, כיוון שלק דליל מידי מחליש את האפליקציה של הלק על הציפורן ועשוי לגרום לו לייצר “צ’יפים” מהר מידי.

 

3. השתמשי בלק בסיס – הנחת לק בסיס על הציפורן למעשה נותנת לנו יסוד נקי וחלק לעבודה ולכן היא מסייעת במניעת היווצרות הבועות וגם תורמת לשמירה על אורך חיי הלק על הציפורן.

4. אפשרי לשכבה הראשונה להתייבש לחלוטין – לעיתים כשאנחנו מורחים שכבה שנייה על השכבה הראשונה שטרם התייבשה, זה עשוי לעודד בועות בלק. השתדלי לחכות שהשכבה הראשונה תתייבש לחלוטין. כדי לזרז את התהליך, את יכולה להיעזר במריחת מייבש לק בין שכבה לשכבה.

5. משיחות ארוכות של לק – שמתי לב שכשאנחנו מורחים את שכבת הלק הראשונה באמצעות משיחות רבות וקצרות, זה דורם להכנסת אוויר לחומר הלק ומכאן גם להופעת בועות. השתדלי למרוח את השכבה הראשונה של הלק באמצעות מעט משיחות ושיהיו ארוכות (בדרך-כלל אין צורך ביותר מ-3 משיכות לק לשכבה הראשונה). אם את זקוקה להיכנס ל”חריצים” קטנים עשי זאת במריחת השכבה השנייה של הלק.

עוד שתי נקודות חשובות שכדאי לשים אליהן לב:

6. הקפידי למרוח לק במקום יבש וקריר –כשחם לנו, הגוף למעשה פולט את החום החוצה וגם זה (כן, כן) יכול לעודד היווצרות בועות בלק. אז נכון, אנחנו חיים בישראל ובקיץ הטמפרטורות יכולות לטפס הרחק אל המרומים אבל לרובנו יש מזגן!

7. הקפידי לסגור הרמטית את פקק הלק –לעיתים אנחנו שוכחות לסגור היטב את בקבוק הלק, בזמן שאנחנו עושות אומנות ציפורניים או סתם מכינות את הציפורניים למניקור. כאשר הלק אינו סגור הרמטית, אנחנו מאפשרים למעשה כניסת אוויר. ככל שיותר אוויר נכנס – הלק נעשה סמיך יותר ויותר ובדיוק ככה נוצרות הבועות שאנחנו כל-כך לא רוצות!

אלו היו 7 כללי הברזל להימנעות מהופעת בועות בלק האהוב שהרגע מרחנו.
שתהיה לך מריחה חלקה!

האם יש לך טיפים נוספים להימנעות מהבועות? שתפי אותנו!

שלכן, גולדי.

GoldN'ails Logo

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!