שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

איך משתמשים בלטקס נוזלי לציפורניים?

טכניקת הדגרדה/גרדיאנט, שהוכרזה רשמית כאחד הטרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2016, מרהיבה ביופיה ומאפשרת אינספור של שילובי גוונים או צבעים, חלומה של כל נייליסטה מתחילה או מיומנת, אך היא יכולה להיות מאוד מלכלכת!
מהיום אנחנו לא צריכות להתפשר על מראה ציפורניים מיוחד בטכניקה הפשוטה, בשימוש עם לטקס נוזלי לציפורניים אפשר ליהנות מתוצאה מושלמת ונקייה.

 

לטקס נוזלי לציפורניים של גולדניילס

איך משתמשים בלטקס הנוזלי לציפורניים ביצירת מראה ציפורניים בטכניקת גרדיאנט/דגרדה?
1. מרחי שכבת לק בסיס.
2. מרחי שכבת לטקס על העור שמסביב לציפורן.
3. המתיני לייבוש מלא (עד כ-דקה).
4. מרחי על ספוגית מייק-אפ מסיליקון את צבעי הלק הרצויים למראה הציפורניים בטכניקת הגרדיאנט. טפחי את הספוגית על הציפורן בתנועות מעגליות ועד שיתקבלו שכבות צבע אטומות.
5. קלפי בעדינות את קצה שכבת הלטקס (למניעת “תקלות”, היעזרי בפינצטה לאומנות ציפורניים).

איך משתמשים בלטקס נוזלי לציפורניים של גולדניילס

טכניקת הדגרדה/גרדיאנט/אומברה היא רק אחת ממגוון טכניקות ליצירת מראות ציפורניים שאיתה רצוי להשתמש בלטקס נוזלי לציפורניים, אך הנוזל יכול לסייע לך גם בעת מריחת לק רגילה ובטכניקות נוספות כמו מארבל, החתמות ומדבקות שבלונה לציפורניים.

שימי ♥: בשימוש עם מדבקות שבלונה לציפורניים, יש למרוח את שכבת הלטקס מסביב לציפורן לאחר הנחת המדבקה.

הלטקס הנוזלי לציפורניים הוא מוצר חובה לכל נייליסטה מקצועית או מתחילה. שימי לב שהמוצר מכיל לטקס טבעי ואינו מתאים לבעלי רגישות ללטקס. למען בטיחותך מומלץ לנסות את החומר על שטח קטן של העור לפני השימוש.
לרכישה לחצי כאן.

שלך גולדי

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!