שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

איך עושים פרנץ לציפורניים

רוצות לדעת איך עושים פרנץ לציפורניים? באתר המוביל של גולדניילס תוכלו לקבל הדרכות על איך עושים פרנץ וגם למצוא את כל הציוד הנדרש ליצירת פרנצ’ים לציפורניים.

סוגים שונים של פרנץ’

מאז שהפרנץ’ הגיע אלינו הוא התפתח לשלל סוגים כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • פרנץ’ קלאסי- עיצוב של ציפורניים עם פס לבן אטום בקצה הציפורן מעל בסיס לק בצבע בז’ או ורוד עדין.
  • פרנץ’ הפוך- במקום שהחיוך הלבן של הפרנץ’ יופיע בקצה החיצוני של הציפורן, בסוג זה של פרנץ’ הוא מעוצב בחלקה הפנימי צמוד לשורש של הציפורן. בפרנץ’ הפוך מושם לרוב דגש על ניגודיות בין הצבעים.
  • פרנץ’ צבעוני- במקום הגוונים הקלאסיים של חיוך לבן ולק ורוד, הפרנץ’ הצבעוני המכונה גם הפרנץ’ החדש מוצע בשלל גוונים צבעוניים, עם גוונים מנוגדים בין הלק לציפורן ללק של הפרנץ’. כמו כן ניתן לצבוע כל ציפורן בגוון שונה ואף לשלב מספר גוונים של צבע בפרנץ’. בנוסף ניתן לשלב פרנץ’ צבעוני רגיל או הפוך בשלל גוונים ודוגמאות ולהשאיר את הציפורן עצמה בגוונה הטבעי.
  • תוספות- בימינו ניתן להוסיף לפרנץ’ שלל עיטורים בדמות חותמות, ציורים, יהלומים ומדבקות.

אך עושים פרנץ’ קלאסי

רוצה לדעת איך עושים פרנץ לציפורניים? עשיית פרנץ’ קלאסי מורכבת ממספר שלבים בסיסיים. קודם כל לציפורניים טבעיות יש לדאוג להסיר היטב שאריות של לק ישן ולעשות מניקור יסודי. לאחר מכן יש לדאוג שהציפורניים תהינה באותו אורך וצורה. כעת מרחי לק בגוון טבעי כמו ניוד או ורוד עדין. כעת בעזרת מכחול בינוני ודק, סמני את הקצה של הציפורן, קו שניתן לסמנו גם בעזרת שבלונות מתאימות. לאחר ייבוש הלקים, מרחי שכבה של מייבש לק איכותי. חשוב לדעת כי היחס שבין הפס הלבן ללק הבסיס שבחרת, נדרש להיות של שליש ושני שליש. כמו כן חשוב להקפיד שהפרנץ’ יהיה זהה במידותיו ואחיד בין כל הציפורניים.

כל שנדרש לעשיית פרנץ’

בחנות האינטרנט שלנו תמצאו כל מה שדרוש לשם הכנת פרנץ’, בין אם אתן מחפשות דוגמאות לפרנץ לבן או צבעוני. בין היתר תמצאו באתר שלנו סטים של ארבעים מדבקות עבור פרנץ’ רגיל או פרנץ’ מיני דק מעוצב בצורת ירח. בנוסף תוכלו למצוא שפע של לקים בשלל גוונים לצד מבחר גדול, ייחודי ועשיר של עיטורים ותוספות. ואם אתן מתקשות ליצור לבד פרנץ’ הנכן מוזמנות להגיע לאחת מההשתלמויות שלנו ולקבל כלים מקצועיים בסיסיים לעיצוב ציפורניים.

הזמנת ציוד לעשיית פרנץ’

הזמנת ציוד לעשיית פרנץ’ מוצעת בקלות ובבטחה ישירות דרך חנות האינטרנט שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולעוד מידע והשתלמויות מקצועיות בנושא, השאירו פרטיכן באתר שלנו או צרו קשר עם גולדניילס בטלפון 050-486-6136.

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!