שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

איך תבחרי את כלי המניקור שלך? – חלק ב’ – דוחף עור

בפרק הקודם סקרתי את מבנה הצבתית וההבדלים בין הצבתיות הקיימות בשוק. אם תפקידה של הצבתית להסיר את הקוטיקולה, רקמת העור שגדלה על לוחית הציפורן, אז תפקידו של דוחף העור הוא לדחוף את רקמה זו, לפני ההסרה עם הצבתית. מכאן שדוחף העור הוא כלי חשוב מאוד והכרחי, מטרתו להגדיל את שטח לוחית הציפורן ולהכין את הקרקע לפני ניקוי העור העודף.

יש מגוון גדול של דוחפי עור, העשויים מחומרים שונים: מתכת, עץ וסיליקון, וכדי לבחור את הכלי הטוב ביותר בשבילנו, כדאי להבין מה ההבדלים בניהם. אם דוחף העור לא יעשה את העבודה שלו כמו שצריך, זה בוודאי ישפיע על איכות ומראה המניקור.



• מבנה דוחף העור
ברוב המקרים, דוחפי עור כוללים שני צדדים: צד קעור (כמו כפית מעט שטוחה) שמטרתו לדחוף את העור העודף וצד חד, שמטרתו לנתק את העור הדבוק ללוחית הציפורן.
ישנו מגוון רחב של גדלים ומידות לצד הקעור, ויש לבחור את הגודל המתאים למרבית הציפורניים. בנוגע לצד החד, ישנן צורות שונות של קצוות חדים, כאלו שנראים ממש כמו סכין, כאלו מעוקלים ועדינים יותר, והבחירה צריכה להיות בהתאם לנוחות של המשתמשת.
ההמלצה שלי: בחרי דוחף עור עם כפית בגודל בינוני, לא גדולה ולא קטנה מידי, כך שתתאים למרבית הלקוחות שלך. כמו כן, בחרי צד חד שאינו גדול מידי, כדי שתוכלי לשלוט בעבודה איתו, כשאת מנתקת את העור שעל לוחית הציפורן.

איך בוחרים דוחף עור

• החומר ממנו דוחף העור עשוי
קיימים שלושה סוגים של דוחפי עור מבחינת החומר ממנו הם עשויים: עץ, פלסטיק ומתכת.
דוחפי עור מעץ, נחשבים הפשוטים ביותר אך נותנים מענה כשיש צורך במוצר חד פעמי. כמו כן, גודל הדוחף עצמו קטן וצר יחסית. הצד השני של דוחף העור הוא שפיץ חד, שמאפשר ניקוי של שאריות לק שגלשו לתעלות הציפורן.
דוחפי עור מפלסטיק, הם בעלי קצה של דוחף עור העשוי מסיליקון, הם בטוחים יותר לשימוש, אך גם פחות חזקים מבחינת היכולת שלהם לדחוף עור. לכן הם מתאימים יותר למי שבתחילת דרכה ומעדיפה להימנע מהאפשרות לפציעות.
לבסוף, דוחפי עור עשויי מתכת הם הפופולריים ביותר, חזקים ומאפשרים לדחוף את כל העור העודף כלפי מעלה, לפני הסרתו עם הצבתית או המספריים. הם בדרך כלל חדים יותר, ולכן רצוי לעבוד איתם כאשר המיומנות כבר נרכשה. החשוב ביותר הוא לבחור דוחף עור שעשוי פלדת אל חלד.
ההמלצה שלי: בחרי בדוחף עור לפי מידת הביטחון שלך, אם את בתחילת הדרך, העדיפי דוחף מסיליקון ובמקביל התאמני על דוחף עור ממתכת, אך תמיד תעבדי איתו בעדינות ובאיטיות, במיוחד בתחילת הדרך.

 

בחנות האינטרנטית של גולדניילס, תוכלי למצוא מגוון של דוחפי עור, מסוגי חומרים שונים ובהתאם לצרכים שלך.

 

מה דוחף העור המועדף עלייך? מה חשוב לך בדוחף עור שאת בוחרת? שתפי אותי!

בפרק הבא בסדרת הפוסטים, נדבר על ראשי מניקור, המשמשים אותנו במניקור המכשירי ונעשה סדר בין כל המגוון הקיים.

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!