שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

איך תבחרי את צורת הציפורן המתאימה ביותר עבורך ומה היא אומרת עלייך?

היי נייליסטות,
בואו נדבר רגע על צורת הציפורן והחשיבות שלה בטוטאל לוק של היד שלנו.
הידיים והציפורניים שלנו חשופות תמיד לעיני כל, הן כרטיס הביקור שלנו ולכן ציפורניים מקושטות תופסות תשומת לב רבה במהלך מפגש עם אנשים. צורת הציפורן היא חלק בלתי נפרד מאיך שכל היד שלנו נראית והיא גם משפיעה לא פעם על צבע הלק או הנייל ארט שנבחר לציפורניים שלנו. כך למשל ישנם עיצובים שיתאימו יותר לציפורן בעלת מבנה שקד ועיצובים אחרים יחמיאו יותר לציפורניים מרובעות.
אז איך בוחרים את צורת הציפורן המתאימה ביותר עבורנו? למי תתאים איזו צורה ומה הצורה המועדפת עליך יכולה לגלות על האישיות שלך?

צורת ציפורן מעוגלת

צורת ציפורן מעוגלת

למי מתאימה? לזו שמחפשת מראה ציפורניים רגוע ולא בולט מידי, שיקנה לציפורן מראה עדין וטבעי. הצורה המעוגלת משקפת את קווי המתאר הטבעיים של הציפורן.

מה היא אומרת עלייך? סביר להניח שאת מחזיקה את נעלי הספורט שלך ברכב, את אוהבת את המראה הקליל והלא מתאמץ ועם זאת שומרת על שיק נקי ואלגנטיות.

צורת ציפורן מרובעת

צורת ציפורן מרובעת

למי מתאימה? הצורה מושלמת עבור בעלות ציפורניים ארוכות וצרות ולאלו שחובבות פרנץ’ במיוחד.

מה היא אומרת עלייך? את אף פעם אינך סתם “קונה” משהו, את מאלו שמשקיעות בפריטים שאת בוחרת לעצמך ומעדיפה קלאסיקות שיישארו איתך לנצח. התספורת שלך גם היא תמיד מוקפדת ותמיד תוודאי שהשפתון שלך מרוח באופן מושלם בטרם תצאי מהבית.

צורת ציפורן מרובעת-מעוגלת

צורת ציפורן מרובעת-מעוגלת

למי מתאימה? לבעלות ציפורניים ארוכות או קצרות שאוהבות את הציפורניים שלהן מעודנות.

מה היא אומרת עלייך? את בחורה פרקטית מטבעך, אוהבת לתקתק את הדברים במהירות אבל לא על חשבון האיכות. את מקפידה על הדברים הקטנים ומאמינה גדולה בשילובי צבעים נכונים.

צורת ציפורן שקד

צורת ציפורן שקד

למי מתאימה? לזו שרוצה להקנות לציפורניים ולאצבעות שלה מראה ארוך יותר ולשדר קלאסיות נשיות. צורה מושלמת עבור בעלות אצבעות עבות שרוצות להקנות לידיהן מראה עדין ורך.

מה היא אומרת עלייך? את בעלת מזג רגוע יחסית ומקפידה לשמור על אורך חיים בריא. את מעדיפה פריט קלאסי אחד על עשרות טרנדים חולפים.

צורת ציפורן סטילטו

צורת ציפורן סטילטו

למי מתאימה? לזו שרוצה להקנות לציפורניים מראה ארוך יותר ואוהבת את הציפורניים שלה במרכז העניינים.

מה היא אומרת עלייך? את עצמאית ועוצמתית, מחפשת אחר שינויים ומשתעממת משגרת החיים. את מטורפת על אקססוריז ותכשיטים ובשבילך אין אף פעם יותר מידי מהם.

כמו כל אומנות  ציפורניים שאנחנו מחליפות מידי מספר ימים, גם צורת הציפורן שלנו ניתנת לשינוי מעת לעת, ונשים רבות בוחרות לגוון מידי פעם את צורת הציפורן שלהן בהתאם למגמות המשתנות, מצב הרוח, אירועים מיוחדים או כחלק מהרצון לשינויים וחידושים.
כמו כן, חשוב לקחת בערבון מוגבל את הפרשנות של צורת הציפורן וסוג האישיות, הרי שמדובר כמובן בהכללה ותמיד יש יוצאות מן הכלל.

שלך גולדי

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!