שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

גרינרי (Greenery) – הצבע הרשמי של פנטון לשנת 2017

כמדי שנה, חברת פנטון (Pantone), הסמכות העולמית בכל הנוגע לצבעים – בוחרת את הצבע הרשמי שילווה אותנו במשך כל השנה. לשנת 2017, חברת פנטון בחרה את צבע הגרינרי (Greenery) שמשמעו ירוק יֶרֶק. החברה מגדירה את הצבע כ”ירוק המבוסס על הצבע הצהוב. הגוון הירוק והרענן הוא הצבע הטבעי של הטבע והוא מסמל התחלות חדשות. ככל שאנשים שקועים בחיים המודרניים הם כמהים ליופי הפיזי של עולם הטבע. הירוק הזה עשוי לשוב לחיי היומיום האורבניים באמצעות אופנה, ארכיטקטורה ועיצוב”.

כידוע, הבחירות של פנטון משפיעות על תחומי האופנה, האדריכלות, העיצוב והביוטי כמובן. עבורנו הנייליסטות המידע הזה גם כן רלוונטי וחשוב וכבר בעונת סתיו השנה, צפינו בעלייתם של הגוונים הירוקים לקדמת הבמה בעולם הציפורניים.
בסתיו ובחורף נלבש על הציפורניים שלנו ירוקים עמוקים כדוגמת ירוק זית או אמרלד, אך עם בוא האביב והקיץ נעבור אט-אט לירוקים רעננים ובוהקים, כדוגמת גוון הגרינרי. 
אני מנחשת שלרבות מכן רעיון הלק הירוק נשמע קצת מוזר או לא טבעי, אך כמו עם אוכל – טעם הוא עניין נרכש.

למי מכן שמעוניינת בלק לציפורניים בגוון ירוק גרינרי, עליו הכריזה חברת “פנטון” כצבע הרשמי לשנת 2017, מוזמנת להתנסות בגוון המכונה I’m Sooo Swamped של מותג הלקים OPI. לאחר שבדקתי גוונים רבים של לקים ירוקים, אני חושבת שזה הלק הירוק שעונה במדויק להגדרות חברת הצבעים פנטון את גוון הצבע הירוק גרינרי.

OPI IM SOOO SWAMPED
OPI I’m Sooo Swamped

כמובן שלא יכולתי להשאיר את ירוק הגרינרי לבד, לכן עיטרתי אותו בעזרת שבלונות בעיצוב סחלב טרופי ובגוונים ורודים.

ציפורני סחלב על ירוק גרינרי Greenery הצבע הרשמי של פנטון לשנת 2017
ציפורני סחלב על ירוק גרינרי Greenery – הצבע הרשמי של פנטון לשנת 2017

זה נכון שהצבע הירוק נחשב בינתיים לפחות מקובל או פופולרי בכל הקשור ללקים ולציפורניים, אבל אני דווקא מתחילה לחבב אותו. הוא משדר רעננות, רוגע ושלווה. בהחלט אשמח לאמץ את הגוון לחיקי בשנה הקרובה.

שלך גולדי

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!