שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

הטרנד הגדול הבא: פרחים אמיתיים על הציפורניים!

היי נייליסטות!
הטרנדים בעולם הציפורניים מתחדשים כל הזמן ומצליחים להפתיע את כולנו. החוכמה שמאחורי טרנד שמייצר באזז והדים חזקים, היא אפקט ההפתעה, היציאה מהשגרה והצפוי. אז אחרי טרנד ציפורני הפרווה, הצמידים לציפורניים וציפורני האיליינר, קבלו את הטרנד התלת מימדי הכי אחרון שנצפה בעולם הוא טרנד פרחי הסוקולנטים על הציפורניים!

טרנד ציפורני פרחים סוקולנטים על הציפורניים של גולדניילס

הסוקולנטים הם פרחים עסיסיים ובשרניים, והם ידועים ביכולתם לאגור מים. זאת הסיבה שהם מתאימים לגידול בעונות הקיץ ובמדינות יבשות בהן הקיץ בוער במהלך רוב ימות השנה. הקקטוסים למשל הם חלק ממשפחת הסוקולנטים.
אז אחרי השיעור הקצרצר במדעי הצמח, נחזור לענייניו – אופנה וציפורניים! את טרנד הסוקולנטים על הציפורניים אנחנו חייבים לאמנית האוסטרלית, רוז בורג (Roz Borg) שהחלה ליצור אביזרים ותכשיטים מפרחי הסוקולנטים, מה שמהר מאוד התגלגל ליצירת ציפורניים מלאכותיות המעוטרות בפרחים הקטנטנים והצבעוניים.

בתמונה: בירית וטבעת נישואין עשוית פרחי סוקולנטים של האמנית האוסטסרלית רוז בורג
בתמונה: בירית וטבעת נישואין עשוית פרחי סוקולנטים של האמנית האוסטסרלית רוז בורג
בתמונה: ציפורן מלאכותית עטופה בפרחי סוקולנטים של האמנית האוסטרלית רוז בורג
בתמונה: ציפורן מלאכותית עטופה בפרחי סוקולנטים של האמנית האוסטרלית רוז בורג

טרנד הפרחים על הציפורניים ריגש אותי מאוד ולא יכולתי להישאר אליו אדישה. הודות לנדיבותו של בועז ממשתלת האירוסים, החלתי לאסוף פרחי הסקולנטים שנשרו על הריצפה ומיהרתי הביתה להתחיל את היצירה. אך לא רק הסוקולנטים חזרו איתי הביתה, כי כל הכיף בטרנדים הוא להשתגע ולהרחיב אותם. כך שבעודי מסתובבת במשתלה ואוספת שאריות סוקולנטים מהאדמה, נתקלתי בפרח החורפי והיפיפה העונה לשם אמנון ותמר.

טרנד ציפורני פרחים על הציפורניים של גולדניילס. בתמונה: פרחי אמנון ותמר על הציפורניים

אני יודעת מה אתן חושבות! שזה לא שימושי, אי אפשר ללבוש את זה ביומיום ואולי אפילו חלקכן יביעו התנגדות לפגיעות באיכות הסביבה. אז תרשו לי להרגיע אתכן ולומר שלא כל הטרנדים נועדו ללבישה (כמו למשל ציפורני הפרווה) אך עצם הדיון מחבר אותנו למגמות המובילות והעדכניות בעולם האופנה בכלל ובעולם הציפורניים בפרט. כך למשל הטרנד הנוכחי מתקשר לטרנד הציפורניים התלת מימדיות שממשיך איתנו מהשנה שעברה, לצבעים הטבעיים -הירוקים והחומים שמחברים אותנו לאמא אדמה וישלטו בשנת 2017 ולסיום, אל דאגה! כי כל הפרחים איתם המעצבת האוסטרלית עשתה שימוש (וכך גם אני ביצירות הציפורניים שלי) הם פרחים שנשרו מן העציץ ולא נקטפו לטובת היצירה.

ציפורני סוקולנטים של רוז בורג. מתוך האינסטגרם של המעצבת Arozona@
ציפורני סוקולנטים של רוז בורג. מתוך האינסטגרם של המעצבת Arozona@

אז מה הולך להיות הטרנד הגדול הבא בעולם הציפורניים? אין לדעת, אבל אני בהחלט מצפה למשהו מפתיע ומיוחד ומבטיחה לעדכן מיד!

שלך גולדי

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!