שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

הטרנד הגדול הבא: תכשיטים מעוצבים לציפורניים

היי נייליסטות!
עולם הציפורניים מפתיע אותנו בכל פעם מחדש ואין סוף להמצאות וחידושים שיקשטו את הציפורניים שלנו. בכל פעם שנולד טרנד או רעיון חדש לעיצוב הציפורניים אני לא יכולה שלא להתרגש וכמובן מנסה אותו על עצמי מיד.
שנת 2016 הביאה איתה את בשורת הקישוטים התלת מימדיים לציפורניים כמו טרנד ציפורני הפרווה או הצמידים לציפורניים. אבל בעולם הציפורניים כמו גם בעולם האופנה, המילה האחרונה אף פעם לא באמת נאמרה ואני רוצה לשתף אתכם בטרנד הגדול הבא.

לפני כמספר שבועות פגשתי את חן ברזני, בן 24 מתל-אביב, מעצב תכשיטים סרוגים ומעוצבים מזה מספר שנים, ומה שהחל בסריגת שרשראות, עגילים וצמידים, התפתח לעיצוב תכשיטי ציפורניים סרוגים, רעיון שהגה בעצמו. תכשיטי הציפורניים של חן למותג הפרטי שלו Grace Gitan מיוצרים מחוטי כסף אמיתי או זהב גולדפילד 14K, בעבודת יד ובהתאמה אישית ללקוחה ולמידות הציפורניים שלה. למי שמעוניינת בשדרוג נוסף, תוכל לבחור להוסיף לתכשיט הציפורן עיטור של אבני חן יקרות כדוגמת יהלומים, ג’ייד, רובי, פנינים, ספינלים ואפילו אבני חן בהזמנה אישית לבקשת הלקוחה.

קולקציית תכשיטי ציפורניים של גולדניילס לגרייס ג'יטן
קולקציית תכשיטים סרוגים לציפורניים של גולדניילס לגרייס ג’יטן

לא יכולתי להסתיר או אפילו להירגע מההתלהבות וההתרגשות שלי לנוכח הרעיון המקורי והמיוחד, והחלטנו כי נעצב יחד קולקציית תכשיטי ציפורניים ייחודית. הבחירה הראשונה שיש לעשות היא חומר הגלם וצבע החוטים שירכיבו את תכשיטי הציפורניים ובהמשך בחירת אבני החן שיקשטו אותם. אני בחרתי בחוטי גולדפילד 14K לכל 10 הציפורניים ולעטר את הקמיצה בפנינה ואת האמה באבני ספינל שחורות.

את הציפורן הסרוגה בזהב מדביקים באמצעות דבק מקצועי לציפורניים, מהדקים היטב מספר שניות והתכשיט מוכן ללבישה!

ציפורניים מקושטות בתכשיטים סרוגים לציפורניים. קולקציית התכשיטים לציפורניים של גולדניילס לגרייס ג'יטן
ציפורניים מקושטות בתכשיטים סרוגים לציפורניים. קולקציית התכשיטים לציפורניים של גולדניילס לגרייס ג’יטן

עמידות התכשיטים על הציפורניים גבוהה והם יכולים להישמר על הציפורן בין שבועיים לשלושה. התכשיטים עשויים מחומרים אמיתיים (כסף או גולדפילד 14K) ועל כן אינם משילים מצבעם במגע עם מים או דבק הציפורניים. חשוב לציין כי מומלץ להימנע מפעילויות מיותרות של גירוד, שפשוף וחשיפה ממושכת למים או חומרים כימיים שעשויים לפגוע בעמידות התכשיטים על הציפורניים. הודות לשימוש בחומרים איכותיים ואמיתיים, ניתן להסיר את קישוט הציפורן ולהשתמש שוב ושוב, כך שלמעשה זהו תכשיט ציפורניים רב פעמי!
חשוב לציין כי מעצב התכשיטים מציע שירות ניקיון לתכשיטים לכל החיים.
הזמנת התכשיטים, התאמתם והדבקתם יכולה להיעשות בסטודיו של חן, מונטיפיורי 17, תל אביב. כמו כן ניתן לבצע הזמנות דרך אתר ETSY או בטלפון והתכשיטים יישלחו אל הלקוחה עד הבית. המחירים נעים בין 30-50 ש”ח לתכשיט ציפורן.
לעמוד הפייסבוק של חן ברזני למותג Grace Gitan לחצי כאן.

שלך גולדי

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!