שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

משבר הקורונה: 3 דברים שאת חייבת להתחיל לעשות כבר היום!

אף אחת מאיתנו לא חלמה על ימים כאלו, שנאלץ להישאר בבתים, מרוחקים מהקרובים שלנו ושייאסר עלינו לצאת לעבוד או לפגוש את הלקוחות שלנו.
כבר שלושה שבועות שאנחנו “מנוטרלות” ובקושי יכולות לעבוד. המצב הזה קשה במיוחד עבור העצמאיות שבינינו, שנותרו ללא הכנסה בכלל. משבר הקורונה וההנחיות שבעקבותיו, מעלים את מפלס החרדה הקיומית ואת חוסר הוודאות הכלכלית והעסקית של כולנו.
עם זאת, חשוב לזכור שהמשבר יעבור! בעוד חודש, חודשיים, אולי יותר. אבל הוא יעבור.
השאלה האמיתית שצריכה להישאל היא: כיצד אנחנו נעבור אותו ואיך אפשר להוציא ממנו את המיטב?

בפוסט הנוכחי אני רוצה לשתף אתכן ב-3 צעדים חשובים שעל כל מניקוריסטית או עצמאי/ת להתחיל לעשות כבר היום, כדי למזער את נזקי המשבר ואפילו לשפר באמצעותם את העסק שלנו.

  1. שמרו על קשר – בחיים האמיתיים, הפסקנו לפגוש את הלקוחות שלנו, אבל זה לא אומר שאנחנו צריכות להיעלם להן מהרדאר, וזה לא אומר שצריך לנתק את הקשר איתן!
    תמשיכו לתקשר איתן באמצעי המדיה השונים: פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ וכדומה.
    תחשבו על תוכן שאתן יכולות לייצר עבור הלקוחות שלכן, גם אם הוא לא התוכן הרגיל שאתן רגילות לשתף במדיות שלכן.
    כך למשל, ביום שבו הוכרזה ההנחיה שאסור למניקוריסטיות לקבל קהל לקוחות, רבות פירסמו סרטוני הדרכה והסבירו ללקוחותיהן, איך להסיר את הלק ג’ל בעצמן.
  2. שרתו את הקהילה שלכן – קהל הלקוחות והעוקבות שלכן, מרגישות את אותה המצוקה שאתן חשות כרגע. זה הזמן להרים את הכפפה ולגלות כלפיהן מנהיגות, אמפתיה ולשתף אותן בטיפים שלכן להתמודדות עם המצב בדרכים שונות. אלו יכולים להיות תכנים שקשורים לעולם התוכן שלכן (כמו למשל איך לטפח את הציפורניים עד שתפגשו אותן) או לכל עולם תוכן אחר (כמו איך להעסיק את הילדים או לשתף טיפים בנוגע לבישול למשל).
  3. יצירתיות – התפנה לנו המון זמן! ואת הזמן הזה כדאי לנצל לטובת ההתפתחות האישית והעסקית שלנו. זה הזמן לשלוף מהמגירה את כל הדברים שדחינו כי לא היה לנו אליהם זמן, כמו קורסים שרצינו לעשות או אימונים על טכניקות ודברים חדשים שלמדנו.
    זו הזדמנות מצוינת להתאמן על קישוטי ציפורניים וציורים שלמדת או לשכלל את הידע הקיים וללמוד דברים חדשים (זה הזמן להירשם לערוץ היוטיוב שלי!).

שלושת הטיפים שסקרתי, יעזרו לך לפתח את העסק שלך אבל לא פחות חשוב מכך, גם יגרמו לך להרגיש חיונית ופרודוקטיבית, בימים מאתגרים כאלו. המשבר אומנם נכפה עלינו, אבל אנחנו לחלוטין בעלות השליטה הבלעדית להחליט איך ומה נעשה עם המצב הנוכחי.
אני מאחלת לכולנו לעבור את התקופה הזו בבריאות, ברוגע ובסבלנות!
אשמח גם לשמוע מכן, איך אתן מתמודדות עם המשבר? ומהם הדברים שעוזרים לכן להתחזק ממנו?

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!