שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

תחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2018

כמיטב המסורת בגולדניילס, גם השנה הכנתי עבורכן נייליסטות יקרות – את כל מה שאתן צריכות לדעת על טרנדים בציפורניים לשנת 2018! וכמו בכל שנה, עולם הציפורניים ממשיך לרגש ולחדש אותנו במגמות עיצוביות וטרנדים חדשים. גם השנה, זכינו להמשיך עם חלק מהטרנדים שהיו איתנו בשנה שעברה אבל גם להתחדש בטרנדים חדשים ובקאמבקים מבטיחים!
עולם אומנות הציפורניים כבר ממזמן אינו מסתפק במריחת לק בגוון אחד, וכנייליסטות או מניקוריסטיות, אנחנו חייבות להישאר מעודכנות בחידושים ובקישוטים הכי אופנתיים ועדכניים. שנת 2018 מביאה איתה מגוון גדול של טרנדים שיכול להתאים לכולן! בין אם את חובבת את הסגנון המנימליסטי והנקי ובין אם את מעדיפה עיצובים גרנדיוזיים ונועזים.

אז איך יראו הציפורניים שלך בשנה הקרובה?

  1. צבעים וגוונים כהים – גוונים כהים כמו כחול קובלט או בורדו לוהט יחמיאו לך מאוד בחודשי החורף הקרים, אבל מסתבר שבשנת 2018 הם הולכים ללוות אותנו גם בחודשים יותר חמימים.
    למה כדאי לאמץ את הטרנד? צבעי לק כהים הם מתוכחמים ויכולים להתאים ולהחמיא לכל צורה ואורך ציפורן.
  2. מינימליזם – כבר מספר שנים שטרנד המינימליזם מלווה אותנו, וכל כולו בעיקרון הפשוט ש… “פחות זה יותר”. ביחס לצבעי הלק, הכוונה לצבעים נטרלים וטבעיים כמו ניוד, לבן חלבי או ורוד עדין. בעולם אומנות הציפורניים מדובר בקישוטי ציפורניים עדינים – כמו טרנד האיליינר, טרנד הנקודות (למשל זוג נקודות קטנות על הציפורן) או פשוט רצועת סלוטייפ דק במרכז הציפורן.
    למה כדאי לאמץ את הטרנד? כי זה הכי פשוט, מהיר וקל ליצור ניילארט מינימליסטי! השתמשי ברצועת סלוטייפ דק לאורך הציפורן, שגם תשדרג את הטוטאל לוק וגם תקנה אשליה של ציפורניים ארוכות וצרות.

    אזעקת טרנד: ציפורני איליינר!
    ציפורני איליינר

    3. נצנצים, נצנצים – יותר מכל שנה שזכורה לי, שנת 2018 היא ה-שנה לנצנצים! הנצנצים מגיעים אלינו במגוון סוגים, צורות, גדלים וצבעים! תוכלו למצוא לקים שמכילים כבר נצנצים בתוכם, או לחילופין להשתמש באבקות נצנצים חיצוניות שמפזרים על הציפורן בעודה רטובה ומייבשים היטב. אם ציפורניים נוצצות מידי הן יותר מידי בשבילך, את תמיד יכולה לבחור בלק שימרי קלאסי ועדין. לא חשוב באיזו צורה או שיטת הנחה של נצנצים תבחרי – חשוב שתזכרי שהנצנצים הם הכוכבים האמיתיים של השנה הקרובה!
    למה כדאי לאמץ את הטרנד? בשביל הכיף! ציפורניים הן כרטיס הביקור שלנו.. ומי מאיתנו לא רוצה קצת גלמור וגליץ על שלה?

    ציפורניים עם נצנצים הולוגרפיים מדורגים על נגטיב ספייס
    ציפורניים עם נצנצים הולוגרפיים מדורגים על נגטיב ספייס

    4. השראות מן הטבע – השנה יותר מכל שנה אחרת, הטבע מגיע עד לציפורניים שלנו! ניתן לראות את זה בעיקר בשני טרנדים מרכזיים הלקוחים מן הטבע: טרנד ציפורני הפרחים ואפקט השיש.
    למה כדאי לאמץ את הטרנד? ציפורניים בהשראת מקורות ואלמנטים מן הטבע מעניקות לנו רוגע ושלווה, נסו בעצמכן!

    ציפורני שיש

    5. אבנים ותכשיטים – יחד עם טרנד הנצנצים, גם אבני החן, כמו יהלומים ופנינים במגוון צורות וצבעים, הולכים לככב בשורה הראשונה של הטרנדים בעולם הציפורניים. ראינו אותן לא מעט על הפנים ועל שיער הדוגמניות במסלולי תצוגות האופנה הבינלאומיות, והשלב הבא הוא הציפורניים שלנו!
    למה כדאי לאמץ את הטרנד? זה קל ליישום ומהיר להכנה! ולמה לא לפנק גם את הציפורניים שלנו בתכשיטי יוקרה?

    ציפורני יהלומים על לק ירוק עמוק ומבריק של גולדניילס
    יהלומים על הציפורניים

    6. אבסטרקט – עיצובים גיאומטרים או אבסטרקטים גם הם יככבו השנה על הציפורניים שלנו. למתחילות שבינכן, נסו להתחיל עם צורות קלות כמו קווים או נקודות א-סימטריות על שטח הציפורן. ולאלו מכן שרוצות לאתגר את עצמן קצת יותר, יכולות להיעזר במדבקות שבלונה או אביזרי קישוט נוספים לציפורניים. כמובן שניתן לשלב טרנד זה עם טרנדים נוספים כמו הוספת אבנים או נצנצים.
    למה כדאי לאמץ את הטרנד? הזדמנות נהדרת לביטוי עצמי! באבסטרקטיות, כמו באבסרקטיות, אף אחד לא ישפוט אותך אם הקו או הנקודה לא היו סימטריים או מדוייקים… ואת גם ממש לא חייבת לספק הסברים!

    7. צבע השנה לשנת 2018 – כמדי שנה, חברת פנטון העולמית בוחרת את הצבע המוביל לשנה הנוכחית. שנת 2018 זכתה בצבע האולטרא סגול! צבע עמוק ובוהק המבטא עוצמה ותעוזה. הצבע הסגול הבוהק מתכתב היטב עם כל הטרנדים שנסקרו עד כאן, ניתן לשלב אותו למשל עם אבנים, נצנצים או אפילו ללכת על הטרנד המינימליסטי ולהוסיף לו קו גיאומטרי ואנכי אחד.
    כוכבים הולוגרפיים על אולטרא סגול - הצבע הרשמי לשנת 2018

    כוכבים הולוגרפיים על אולטרא סגול – הצבע הרשמי לשנת 2018

עד כאן נייליסטות, התחזית השנתית שלי אודות הטרנדים המרכזיים בעולם הציפורניים לשנת 2018. באופן אישי, אני הולכת לאמץ את כולם, כל אחד בתורו ובהתאם למצב הרוח או האירוע. אבל היד עוד נטויה, כי כמדי שנה גם במהלכה, צצים עוד ועוד טרנדים וחידושים בתחום הציפורניים, ואני מבטיחה לעדכן אתכן בכל הפרטים!
אבל עד אז, ספרי לי מהו הטרנד האהוב עלייך? ואיך בא לך לבטא אותו?

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!