שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

תחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2022

ברוכה הבאה לפוסט החשוב ביותר בשנת 2022, והוא תחזית הטרנדים המלאה לשנה הקרובה בעולם אומנות הציפורניים!

אין ספק, שככל שהשנים עוברות עולם הניילארט, תופס אליו יותר ויותר מכורות נוספות, שמבקשות לעטר את הציפורניים שלהן בהתאם לטרנדים הפופולריים. בשנים האחרונות אני תמיד מציינת את העובדה שגם גברים לאט לאט מתחילים להתעניין בעולם הציפורניים וניתן לראות כבר לא מעט מהם עם ציפורניים צבועות ואפילו מקושטות. מעבר לפתיחות החברתית המבורכת, זה מעיד גם על המקום המרכזי שקישוטי ציפורניים תופסים בתחומי האופנה והטיפוח.

אז איך הציפורניים שלנו הולכות להיראות בשנת 2022?
אם בשנים הקודמות הדגש היה בעיקר על שבירת מוסכמות ושימוש בשילובים מנוגדים, הרי שהשנה המאפיין המרכזי שעומד מאחורי הטרנדים המרכזיים הוא שואו-אוף, אקסטרווגנטיות, זוהר וגלאם. 
בשונה או בנוסף לטרנדים של 2021, בשנת 2022 אנחנו רואות הרבה יותר תלת מימד ושימוש בתכשיטים לציפורניים!
מי שעוקבת אחריי במדיות החברתית, כבר בוודאינחשפה למספר טרנדים מובילים שסקרתי בחודשים האחרונים, אבל כמיטב המסורת, ארכז אותם בפוסט מסודר אחד.

 

1. ספארי
כבר כמה שנים שאנחנו נהנות מעיצובי ציפורניים חייתיים על האצבעות שלנו, אבל הטרנד הזה הולך להיות אחד מהבולטים בשנה הקרובה. אם בעבר “לבשנו” בעיקר הדפסי פרה, נמרה וזברה, השנה יצטרף אלינו גם אפקט שריון הצב. מדובר על אפקט מוכר ופופולרי בתחומי עיצוב שונים כמו משקפי שמש, תיקים, כלי בית ועוד, אבל השנה הוא הולך לתפוס מקום מרכזי גם על הציפורניים שלנו.

אפקט שריון הצב
אפקט שריון הצב

2. הטרנד הקוריאני
את הטרנד הזה אני אוהבת במיוחד! הוא התחיל עוד בשנת 2021 אבל השנה הוא מגיע לשיאו. מדובר על הבלטות א-סימטריות במרכז הציפורן, בעיטורים ובצבעים שונים. הרעיון שעומד מאחורי הטרנד הזה הוא למעשה לדמות תכשיטים שמקשטים את הציפורניים שלנו, כאשר העיטור עצמו עשוי מג’ל בנייה או ראבר בייס קשיח שיהיה עמיד לאורך זמן. אין ספק שמדובר בטרנד לנועזות ומרחיקות לכת בשלב זה, אבל גם לאלו שרוצות להיות מעודכנות ולא להגיב באיחור למה שחם בעולם הציפורניים.

הטרנד הקוריאני: הבלטה על ציפורן אחת
הטרנד הקוריאני: הבלטה על ציפורן אחת
הטרנד הקוריאני: הדפס זברה והבלטת זהב
הטרנד הקוריאני: הדפס זברה והבלטת זהב

3. גימור מאט

ציפורניים בגימור מאט הן ממש לא דבר חדש, אבל עד לא מזמן הם היו רלוונטיות בעיקר או רק בעונות החורף. החל מסוף שנת 2021 וכמובן שגם במהלך שנת 2022 אנחנו הולכות לראות הרבה יותר ציפורניים בגימור מאט, ללא שום קשר לצבע הלק או לעונות השנה.
גימור מאט מעניק לציפורניים מראה קטיפתי, עדין ורגוע ובאופן אישי, הוא כרגע הגימור המועדף עליי!

אפקט הטוויד בגימור מאט
אפקט הטוויד בגימור מאט

4. עלי זהב וקישוטים

בטרנדים כמו בטרנדים, תמיד יהיו קאמבקים מהעבר. השנה אי אפשר להתעלם מהחזרה של עלי הזהב לציפורניים שלנו, ואם יש קישוט אחד שהוא הכי בולט לשנת 2022 זה בוודאי הוא.
בעבר התייחסנו לעלי זהב בצורה פשוטה יותר, כעיטורים סביב הציפורן או סביב ציור אחר, אבל השנה הם מקבלים פרשנות קצת אחרת. הם עומדים בפני עצמם, כחלק מעיצוב אבסטרקטי אחר, כאמצעי להבלטת אלמנטים אחרים. היופי בעלי הזהב שבאמת אפשר לשלב אותם בכל סגנון עיצוב או ציור, וכמובן שלא רק בגימור מבריק – אלא גם במאט!

מנומר ועלי זהב בגימור מאט
מנומר ועלי זהב בגימור מאט
מדבקות מים ועלי זהב
מדבקות מים ועלי זהב

5. קריסטלים ואבני חן
אחד העיצובים המפתיעים שנכנסו לחיינו בסערה גדולה ובהמשך למגמה של השראות מן הטבע, זהו ללא ספק טרנד הקריסטלים. בשנים האחרונות ראינו בעיקר עיצובים של אפקטי שיש בגוונים שונים, אבל בשנת 2022 עולם אבני החן מעלה הילוך. השנה אנחנו הולכות לראות הרבה עיצובים בהשראת אבני חן יקרות וקריסטלים. מדובר באפקט שמתבסס על עבודה תלת מימדית של שכבות, תוך שימוש במגוון קישוטים, אבנים, פאייטים ונצנצים. מי שחיה את עולם הציפורניים עוד משנות ה-2000 המוקדמות, בטח יכולה להיזכר באפקט האקווריום שמאוד מזכיר את הקריסטלים, ואפשר לומר שיש להם מן המשותף. אפשר לאהוב או שלא לאהוב את המראה היוקרתי הזה, אבל בהחלט שאי אפשר להישאר כלפיו אדישים. 

טרנד אבני החן
טרנד אבני החן
אזעקת טרנד 2022: ציפורני קריסטלים
אזעקת טרנד 2022: ציפורני קריסטלים

עד כאן נייליסטות, חמשת הטרנדים הבולטים, שילוו ויצבעו לנו את שנת 2022!
אין ספק שזו הולכת להיות שנה נועזת, נוצצת ועשירה עבור הציפורניים שלנו.
אני סקרנית לשמוע מכן, מהו הטרנד האהוב עליכן?

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!