שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

תחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2020

שנה אזרחית טובה נייליסטות וברכות על תחילתו של עשור חדש!
תחילתה של שנה חדשה, היא הזדמנות נהדרת לבדוק מהם הטרנדים שילוו אותנו במהלך שנת 2020.
הצצה מהירה בפרסומי העיתונות והמדיה החברתית בשנת 2019 החולפת, תגלה לנו שאומנות הציפורניים כבר ביססה לעצמה מקום מרכזי בתחום הטיפוח והיופי, והפכה לדרישה שגרתית מהמניקוריסטיות שלנו.

בשנת 2020, העלייה בביקוש לנייל ארט מיוחד לא הולכת להאט. להפך, עיצובי הציפורניים הופכים ליותר מדוקדקים, מקוריים ונועזים, ולכן גם ימשכו אליהם יותר ויותר השראות מעולמות תוכן שונים.
החל מעיצובים נקיים, קלאסיים ו”לא מתאמצים” (פרנץ’, קו ישר או נקודה ליד הקטיקולה) ועד הדפסי חיות ועיצובי פופ ארט גיאומטריים שמחזירים אותנו הישר אל שנות ה-80.

במיוחד עבורכן נייליסטות, ריכזתי את כל הטרנדים הכי חמים בעולם הציפורניים לשנת 2020.
בואו נתחיל!

1. הדפסי חיות
נמרה, צב, זברה, פרה או נחש, הדפסי החיות שאנחנו רגילות לראות אותם על בגדים, תיקים ונעליים, ממשיכים איתנו עד לקצות האצבעות, והם אחד מהטרנדים הבולטים לשנה הקרובה!
מראה ציפורניים עם הדפס חייתי, הוא נועז, בולט ומושך מבטים ותגובות.
ובכן נייליסטות, זו בדיוק המגמה המובילה לשנה הקרובה – מראות ציפורניים שתופסים את כל תשומת הלב!

טרנד הדפסי חיות על הציפורניים

2. פריסטייל ושנות ה-80
ציפורניים בעיטורים חופשיים, ללא תבנית מסוימת ובצבעים לא אחידים, התחלנו לראות כבר במחצית השנייה של 2019. אבל בשנה החדשה הסגנון החופשי מעלה הילוך, והעשור הצבעוני של המאה ה-20, עושה קאמבק וחוזר אחרי 40 שנה עד לציפורניים שלנו!
איך זה יבוא לידי ביטוי? הדפסים, קווים וצורות גיאומטריות וא-סימטריות בשילובי צבעים נועזים וקונטרסטים. הרעיון העומד מאחורי הטרנד הוא ניגודיות והשלמה: כל ציפורן מעוטרת באופן שונה אך כולן יחד יוצרות טוטאל לוק של פופ ארט מדליק שגורר אחריו הרבה תשומת לב!

3. שביל החלב
לצד צבעים והדפסים בוהקים ובולטים, שנת 2020 מתהדרת גם ברכות ובבחירת הצבעים החלביים. הלבן החלבי הוא נקודת האמצע האידיאלית שבין צבע לבן אטום מוחלט לבין צבע לבן שקפקף. לי באופן אישי זה מזכיר את הצבע של משקה החורף סחלב!
אז נייליסטה, אם בשנת 2019 נשמת לרווחה והחלטת לתת לצבע ה”פאני באני” מנוחה, הגיע הזמן להחזיר אותו לפעולה!

שביל החלב: טרנד צבעי לק בגוון חלבי

4. נגטיב ספייס
טרנד שהתחיל איתנו לפני מספר שנים וממשיך איתנו גם לשנת 2020.
למי שעוד לא מכירה, נגטיב ספייס הוא שם כללי לכל עיצוב ציפורניים שבו אנחנו משאירים שטח ריק על הציפורן. אז מה הסיבה שהוא ממשיך איתנו גם לעונות הבאות?
משחקי שקיפויות יוצרים עניין ועומק, וכמובן שאפשר להשתמש בו בשילוב של כל צבע או טרנד נוסף אחר, שנרצה על הציפורניים שלנו!
בנוסף, יש הטוענות כי הוא נוח ומאפשר להן לגדל את הציפורניים מבלי לגרוע מהטוטאל לוק, תלוי כמובן בסוג העיצוב.

5. קריסטלים, אבנים, אבקות מראה ונצנצים
בהמשך למגמת ה-“צבעוניות המתפרצת” שבטרנד שנות ה-80, כל קישוטי הציפורניים הכי בולטים ונוצצים, הולכים לקשט את הציפורניים שלנו בשנת 2020!
קריסטלים בגדלים שונים, אבנים מסוגים שונים, אבקות מראה במגוון צבעים וכמובן שמגוון אבקות הנצנצים. כל אלו, ממשיכים איתנו, לצד הטרנדים בעולם האופנה, הביגוד והתכשיטים, והם יקשטו ויבליטו את הציפורניים שלנו בעשור החדש!

ציפורניים נוצצות עם אבקת חד קרן וקריסטלים של גולדניילס

6. מיקרו פרנץ’
הטרנד שלעולם לא נעלם, אלא משנה את מיקומו, צורתו וצבעו עם הזמן.
הפרנץ’ מלווה אותנו כבר לא מעט עשורים, ובשנת 2020 אנחנו הולכות לראות אותו בצבעים בולטים ונועזים ולווא דווקא עדינים, עם או ללא השארת שטחים ריקים של נגטיב ספייס. ייחוד נוסף של הפרנץ’ לשנת 2020, הוא בעובי הדק במיוחד שבו הוא מתאפיין, ולכן החלטתי לכנות אותו “מיקרו-פרנץ'”.

7. ציפורני בלרינה
איך אפשר לדבר על אומנות וקישוטי ציפורניים מבלי להתייחס לצורת הציפורניים?
אז כמו שאנחנו כבר יודעות, הנייל ארט שנבחר מאוד מושפע ומשפיע על צורת הציפורן שלנו. ואם עד עכשיו סקרתי את הטרנדים שבאומנות הציפורניים, הרי שאני חייבת גם לגלות לכן מה הולכת להיות צורת הציפורן הכי טרנדית לשנת 2020!
כנראה שמשהו בפתיחת עשור חדש, מביא איתו רצון גדול יותר לתעוזה וחדשנות, מה שעשוי להסביר למה אנחנו הולכות לראות כל כך הרבה ציפורני בלרינה בשנה הקרובה!
צורת הבלרינה (הידועה גם באנגלית כ”קבר”), היא אולי האהובה ביותר על-ידי הסלבריטאיות הבינלאומיות כדוגמת ריהאנה, קיילי ג’אנר, קלואי וקים קרדשיאן.
צורת הבלרינה מאופיינת בהתחלה עגלגלה, עדינה וצרה כמו הסטילסטו או השקד, אך עם קצה חופשי מרובע ולא מחודד, מה שמקנה לה מראה סופר בולט ובועט!

תיאור: khloe-kardashian-pink-coffin-nails
קלואי קרדישאן וציפורני הבלרינה
(מתוך: https://nailshapes.net/ballerina-coffin-nails-guide/)

עד כאן נייליסטות, שבעת הטרנדים המופלאים, שילוו ויצבעו לנו את שנת 2020!
אין ספק שזו הולכת להיות שנה צבעונית ונועזת עבור הציפורניים שלנו.
אני סקרנית לשמוע מכן, מהו הטרנד האהוב עליכן?

גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!