שליח עד הבית חינם - בקניה מעל 299₪

טיפים וטרנדים

תחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2017

תחזית טרנדים בעולם הציפורניים לשנת 2017 של גולדי פורמן לגולדניילס

אם לפני מספר שנים הציפורניים היו נשארות מאחורי הקלעים אז בשנים האחרונות, הן תופסות מקום בשורות הראשונות שבמסלולי תצוגות האופנה העולמיות, בקמפיינים מובילים, בפרסומות הטלוויזיה וכמובן שגם בחיינו היומיומיים. בדומה למגמות ולטרנדים בעולם האופנה והביוטי, גם בעולם הציפורניים ניתן לצפות בטרנדים ומגמות המתחלפים מידי עונה או שנה. חלקם חולפים כלא היו ואחרים חוזרים מידי עונה. בשנת 2017 הקרובה אנחנו נצפה במנעד רחב של סגנונות ציפורניים שיוכלו להתאים לכל אחת. ציפורניים מינימליסטיות וטבעיות לצד ציפורניים גרנדיוזיות ומקושטות, כל אחת תוכל למצוא לעצמה את מה שמתאים לה.

אז איך יראו הציפורניים שלכן בשנה הקרובה?

טרנדים בציפורניים לסתיו/חורף 2017

  1. צורת הציפורן – איך אפשר לדבר על טרנדים בציפורניים לפני שמתחילים לדבר על הצורה שלהן? צורת הציפורן היא הבסיס למראה הכללי של הידיים והציפורניים ובמקרים רבים היא גם משפיעה על הבחירה שלנו בעיצוב או בקישוט הנכון ביותר לציפורניים שלנו. אז שימו לב נייליסטות, בחורף הקרוב יבלטו ציפורניים ארוכות בצורת שקד או מרובע-מעוגל (Squoval).
  2. המראה הגותי – כמה מתבקש שציפורניים בצבעים גותיים אפלוליים, יהיו אחד מהטרנדים הבולטים לשנה הקרובה, בעיקר בעונת החורף אך לא בהכרח. שחור, ירוק עמוק, אדום דם, אפור כהה כל אלו יתאימו מאוד לציפורניים שלנו, בין אם הן קצרות ומעוגלות או שקדיות וארוכות.
    ציפורני סוודר לחורף עם שבלונות גולדניילס לציפורניים
  3. גליטרים ומטאליים – אחד הטרנדים החזקים שהתחילו באביב 2016 וממשיכים איתנו גם בשנה הבאה: ציפורניים מטאליות ומבריקות בצבע כסף. בין אם מדובר בגימור מטאלי, אפקט המראה, או לק גליטר בצבע כסף, כל אלו יהיו נכונים גם בשנת 2017, אז למי שלא הצטיידה בלקים או באבקה המתאימה – זה הזמן לעשות זאת כי הכסף ישלוט גם השנה! בנוסף, הגליטריים על שלל גווניהם שליוו אותנו בשנת 2016, ממשיכים איתנו גם לחורף הקרוב – בין אם הגליטרים יכסו את הציפורן כולו, או רק את הקצה החופשי – הגליטרים והנוצצים ממשיכים איתנו גם לשנה הבאה.
    טרנדים לשנת 2017 - לקים גליטרים ומטאליים
  4. תכשיטים על הציפורניים – אין כמו עונת החורף כדי להתהדר ולקשט את הציפורניים שלנו בנועזות ובעזרת תכשיטים. בחורף הקרוב יבלטו מראות ציפורניים המעוטרים באבנים, פנינים, קריסטלים, חוטי זהב ויהלומים (מפלסטיק או אבני סברובסקי אמיתיים) – וכל המרבה הרי זה משובח!
    טרנדים בציפורניים לשנת 2017 - תכשיטים על הציפורניים
  5. איליינר על הציפורניים- על הטרנד המדובר שהתחיל בסתיו 2016 כתבתי פוסט נפרד, ואין ספק שהוא לא יעזוב אותנו בקרוב. פס או מספר פסים שחורים על לק בצבע ניוד כהה או בהיר מאפיין את הטרנד הנוכחי, שימשיך איתנו גם בעונת החורף הנוכחית.

אזעקת טרנד: ציפורני איליינר!

  1. ציפורניים פאנקיות ותלת מימדיות – זה המקום שלכן להשתגע, להתפרע, לחלום ולהעז כי בחורף הזה אחד הטרנדים המובילים הוא עיצובים תלת מימדיים. נכון, לא מדובר בטרנד חדש, כי גם בשנה שעברה זכינו לטרנד ציפורני הפרווה והצמידים על הציפורניים אבל כיף גדול לדעת שהטרנד הזה ממשיך איתנו גם לשנה הבאה.

טרנדים בציפורניים לשנת 2017 - ציפורניים פאנקיות ותלת מימדיות

טרנדים בציפורניים לאביב קיץ 2017

  1. צורת הציפורן – באביב ובקיץ הציפורניים שלנו הולכות להתקצר בהשוואה לעונת החורף, ואת מקומן של הציפורניים הארוכות יחליפו ציפורניים קצרות והצורות שיבלטו יהיו ציפורניים מעוגלות, שקדיות או אובליות.
  2. ציפורניים ערומות עם נגיעה של צבע – אני שמחה לבשר שהמינימליזם ממשיך איתנו גם השנה, אך בניגוד לשנה שעברה, שאופיינה בציפורניים ניודיות חלקות, באביב ובקיץ של שנת 2017 יש טוויסט קטן – לצבעי הלקים הניודים, הבהירים והרגועים יתווספו נגיעות של צבעים נועזים, שיוסיפו חיות ועניין לטוטאל לוק של הידיים שלנו.
    ציפורניים משבוע האופנה לשנת 2017- CND לאליס
  3. עיצובי פסים ושרטוטים על הציפורניים – הציפורניים שלנו הן כמו קנבס חלק עליו אפשר ליצור כל העולה על הדימיון, גם אם מדוחבר בשטח קטנטן. משחקי קווים גיאומטריים הם אחד מהטרנדים הבולטים בעולם הציפורניים לאביב ולקיץ הקרובים. בדומה לטרנד האיילינר, גם באביב נצפה בציפורניים מעוטרות בפסים ישרים, רשתות וצורות גיאומטריות, אולם בעונת הקיץ והאביב הצבעים יהיו חיים וזוהרים בניגוד למונוכרומטיות שאפיינה את החורף.

טרנדים בציפורניים לשנת 2017 - עיצובי פסים וסרטוטים על הציפורניים

  1. ציפורניים לבנות – עוד הרבה לפני שנגיע לחג השבועות, תצפו לטרנד של ציפורניים לבנות! זה אולי נשמע הטרנד הכי קל להשגה, אך ציפורניים לבנות הן טריקיות – לקים לבנים עשויים לעיתים להיות קשים יותר למריחה אחידה וזוהי נקודה מאוד חשובה כשמדובר במראה של הציפורניים שלנו. הטיפ שלי הוא להתחיל במריחת שכבה דקה של לק לבן ובשכבה השנייה למרוח כמות נדיבה.
    ציפורניים לכלה: יהלום לבן וציפורניים נוצצת עם שבלונות גולדניילס לציפורניים
  2. טוויסט יצירתי לפרנץ’ הקלאסי – כן נייליסטות, הפרנץ’ האלטרנטיבי האהוב מהשנה שעברה ממשיך איתנו גם לשנה הבאה! מעטים הם אמני המניקור שניסו להשאיר את הפרנץ’ הקלאסי בשורה הראשונה של תצוגות האופנה, ובדומה לשנה שעברה – גם בשנת 2017 אנחנו הולכות לשדרג את הפרנץ’ הלבן והמוכר באמצעות שינוי מיקום הצורה או הצבע.
    טרנדים בציפורניים לשנת 2017 - פרנץ' אלטרנטיבי

 

  1. לקים ורודים עדינים – אם גם אתן לא כל כך מתחברות לצבעי לק וורודים, מתוקים ועדינים, כדאי להתחיל להתרגל לרעיון כי באביב ובקיץ הקרובים, הרומנטיות חוזרת לציפורניים. לקים בצבעים ורודים, עדינים ורכים הולכים לעטוף את הציפורניים שלנו. באביב נצפה יותר בלקים ורודים בהירים, פסטליים ועדינים ובקיץ יבלטו לקים ורודים עזים, חזקים ונועזים.
    טרנדים בציפורניים לשנת 2017 - ציפורניים ורודות
  2. מאט מטאלי – ציפורניים בגימור מאט הם לא סיפור חדש אבל באביב ובקיץ הקרובים נצפה לטוויסט מרגש נוסף: במקום המאט שכיסה את צבעי הלק הקרמיים והרגילים, הפעם הלקים המטאליים הנועזים יזכו לגימור של מאט והם הצעקה האחרונה לשנה הקרובה!ציפורניים עם לק שחור מאט ועיצוב עלי שלכת עם שבלונות גולדניילס לציפורניים
גולדי פורמן

גולדי פורמן, נייל-ארטיסטית ובעלת בלוג מוביל לאומנות ציפורניים, המנגיש לכל חובבות הז’אנר באופן קל ופשוט כיצד להשיג מראה ציפורנים מקורי ומיוחד.

הצטרפי עכשיו לקהילת הנייליסטיות של גולדניילס וקבלי עדכונים על סרטוני הדרכה חדשים, הנחות והמון דברים שווים!